Onze winkel ligt op een absolute A-locatie aan het begin van de Overtoom aan de kruising met de Nassaukade. De winkel heeft een oppervlakte van 350m2 en heeft ruimte voor 120 verschillende e-bikes. E-bikes testen is mogelijk, zo kunt u gebruik maken van het lange fietspad voor de deur of door het Vondelpark fietsen.
Bij Fietsenwinkel.nl Amsterdam vind u verschillende bekende merken en typen e-bikes die aansluiten bij de stad. Onze e-bike specialisten in Amsterdam staan doorgaans 6 dagen per week voor u klaar om u te adviseren over motorsystemen, type fietsen en merken.
Highlights
Voorzien van een werkplaats
350m2 e-bike beleving
Gratis Wifi
Rolstoel toegankelijk
Bus/tramhalte Leidseplein op 250m
Betaald parkeren - Overtoom en omgeving
Maak een testrit in het Vondelpark
Openingstijden
Maandag
10:00 - 18:00
Dinsdag
10:00 - 18:00
Woensdag
10:00 - 18:00
Donderdag
10:00 - 20:30
Vrijdag
10:00 - 18:00
Zaterdag
10:00 - 18:00
Zondag
12:00 - 17:00
Aangepaste openingstijden
Zondag 19/05
Geopend
1e Pinksterdag
Maandag 20/05
Geopend
2e Pinksterdag
Alle winkels zijn het gehele pinksterweekend geopend!
Verkopen jullie ook niet-elektrische fietsen en kinderfietsen?
Nee, wij verkopen sinds 2020 uitsluitend elektrische fietsen. Door te specialiseren in e-bikes zijn we nog beter in staat om e-bike klanten goed te helpen. Zo trainen wij onze monteurs in elektrotechniek en onze verkopers in motorsystemen en accu’s. Zodra u de overstap maakt naar een e-bike staan we voor u klaar! We verkopen overigens wel elektrische mountainbikes en elektrische schoolfietsen.
Hoe weet ik of jullie een specifiek model in de winkel hebben?
Om daar zekerheid over te krijgen zult u contact met ons moeten opnemen. De merken die in deze winkel staan ziet u op deze pagina. Van deze merken hebben we een ruime collectie in de winkels staan, maar niet altijd ieder model uit de collectie.
Is het verplicht om een proefrit te maken om e-bikes te testen?
Nee, dat is niet verplicht. Maar we raden het wel aan. Zo kunnen we rekening houden met uw komst en kunnen we u het best van dienst zijn. Plant u een proefrit op een specifieke e-bike en wij hebben die e-bike niet in de winkel staan? Dan proberen we u te bellen om dit te bespreken.
Hoe kom ik erachter of ik mijn bestelde e-bike al kan afhalen?
U ontvangt van ons een e-mail zodra de e-bike klaar staat om af te halen. Ook indien de levertijd van uw e-bike onverhoopt wordt uitgesteld ontvangt, informeren we daarover per mail. Wat dit dan rustig af. Indien u direct meer informatie over uw levering wilt hebben, neem dan contact op met de winkel door te bellen of per mail.
Hoe kom ik erachter of mijn e-bike al is gerepareerd?
Heeft u uw fiets in reparatie in onze winkel? Bel ons dan of stuur een e-mail om te vragen naar de status van de reparatie. Heeft u de fiets in reparatie bij een servicepartner? Log dan in op mijn.fietsenwinkel.nl voor de status, of neem contact op via de contactgegevens van de winkel.
Kan ik zonder afspraak de winkel inlopen voor een reparatie?
Nee, onze werkplaatsen werken met een planning waarin het werk meerdere dagen of zelfs weken vooruit wordt gepland. Wanneer u een reparatie of onderhoudsbeurt wilt inplannen, kunt u dat doen via mijn.fietsenwinkel.nl, waar u met uw ordernummer en e-mailadres kunt inloggen om een service verzoek in te dienen. De monteur neemt vervolgens contact met u op om een afspraak in te plannen. Indien u zonder afspraak naar de winkel komt, is de kans groot dat er u met de fiets weer terug naar huis moet gaan in afwachting van een afspraak.
Ik kocht mijn e-bike ergens anders, kan ik deze toch laten repareren?
Dat kan. Houd er wel rekening mee dat ons werkplaatstarief voor niet-Fietsenwinkel.nl klanten hoger ligt (€120,- per uur) dan voor Fietsenwinkel.nl klanten (90,- per uur). Bel of mail de winkel om een afspraak te maken. U kunt ook onaangekondigd langskomen in de winkel, maar dan loopt u wel het risico dat er op dat moment geen plaats is voor uw reparatie.
Hoe kan ik jullie het best bereiken?
Bovenaan deze pagina staat het telefoonnummer en e-mailadres van de winkel. Bel gerust. Mochten u ons onverhoopt niet te pakken krijgen, stuur dan een e-mail. Doorgaans reageren wij binnen een dag. In het drukke seizoen (van maart t/m september) kan dat soms wel iets langer duren.