Proefrijden bij jou in de buurt? Plan een proefrit >

Levertijd van mijn bestelling

Op onze website tonen we bij ieder product de actuele levertijd. Zie je 1-2 of 1-3 weken? Dan hebben wij het product vaak op voorraad in één van onze winkels of magazijn. Is de levertijd langer? Dan moeten wij de fiets nog ontvangen vanuit de leverancier. Wij communiceren in dat geval op onze website de levertijd die wij doorkrijgen van de leveranciers. Helaas gebeurt het wel eens dat een leverancier toch niet of later dan gecommuniceerd kan leveren. In dat geval proberen we je zo snel mogelijk daarover te informeren. Lees hier wat de verschillende levertijden betekenen.

Mijn bestelling is niet geleverd binnen de aangegeven levertijd op de website

Per e-mail houden wij je op de hoogte van de week waarin je bestelling wordt verwacht in onze winkels of bij je thuis geleverd zal worden. Is de laatst gecommuniceerde levertijd verstreken? Dan vragen wij je om nog één week te wachten. Indien je dan toch nog niets heeft gehoord, kun je hier contact met ons opnemen.

Keuzehulp
Producten vergelijken