Voorraadstatus en levertijden
Een mooie e-bike op het oog? Dan wilt je natuurlijk weten hoe snel je hem in huis kan hebben! Hieronder leest je wat de levertijden op onze website betekenen. Neem contact met ons op voor advies over de levertijden.
Wat is de levertijd?
De levertijd van een e-bike of accessoire(s) staat op de productpagina vermeld. De levertijd kan bij een e-bike per maat/kleur verschillen! Hoe kan je de levertijd zien?
- Kies je maat
- Kies je kleur
- Kies de accu en/of lader (indien van toepassing)
- Bekijk de levertijdindicatie van de e-bike
De extra opties en andere accessoires (indien van toepassing), staan los van de verwachte levertijd. Wanneer deze worden getoond, zijn deze doorgaans op voorraad en worden dan ook direct geleverd bij de bestelling.
Wat betekent de levertijd?
Levertijd | Uitleg |
Op voorraad (1-2 weken) | Bij ons op voorraad en snel leverbaar |
1-3 weken | Hoogstwaarschijnlijk op voorraad of snel leverbaar bij onze leverancier |
Langer dan 1-3 weken | Niet op voorraad: het aantal weken is de verwachte levertijd van leverancier |
In productie | Deze e-bike is in productie bij de fabrikant. Vraag ons naar de levertijd |
In bestelling | Levertijd is nu (nog) onbekend: wacht af of kies een alternatief |
Uitverkocht | Niet meer leverbaar en niet meer te bestellen: kies een alternatief |
Waarom een verwachte leverdatum?
Als wij een product niet op voorraad hebben, bestellen we het voor je bij de leverancier. In zo'n geval geven we de verwachte leverweek aan. Deze datum ontvangen we van de leverancier, vandaar dat wij dit een verwachte leverweek noemen.
Wanneer de producten bij ons binnen zijn, laten wij het uiteraard zo snel mogelijk weten. Ook wanneer de verwachte leverweek verandert houden wij je op de hoogte. Vind je de levertijd toch te lang? Neem dan contact met ons op, dan kijken we samen naar een passend alternatief.