Fietsenwinkel Megastore Utrecht
-
400m indoor testbaan
-
Veel e-bikes direct mee naar huis
-
Grootste speed pedelec shop van NL
-
400m indoor testbaan
-
Veel e-bikes direct mee naar huis
-
Grootste speed pedelec shop van NL
Over deze winkel
Fietsenwinkel Utrecht is de grootste e-bike winkel van Nederland, vlakbij de A2 in Utrecht! Je bent welkom om eindeloos veel e-bikes uit te proberen en je te laten inspireren en adviseren. In onze Megastore vindt je naast de 2.000m2 E-bike Outlet ook 3.500m² aan de nieuwste collectie e-bikes van verschillende merken, allemaal te testen op onze 400m lange indoor testbaan. Onze e-bike specialisten staan 7 dagen per week klaar om je de weg te wijzen in de grootste e-bike beleving van Nederland.
Ook na aankoop zorgen wij goed voor je e-bike! Onderhoud voorkomt mankementen en zorgt voor behoud van het recht op garantie. Wij onderhouden de e-bike met monteurs in onze winkels en met onze servicepartners in Nederland en België. Zo kunt je altijd in de buurt terecht voor service!
Highlights
- Veel e-bikes direct mee naar huis
- 5.500m2 e-bike beleving incl. Outlet
- Gratis Wifi
- Rolstoel toegankelijk
- Bushalte voor de deur (Halte Ambachtsweg)
- 400m indoor testbaan
- Adviesgesprek op afspraak
- Uitgifte op de begane grond
- Voorzien van een werkplaats

Fietsenwinkel Testdag - 24 mei
Op zoek naar een e-bike die helemaal bij je past? Kom naar de Fietsenwinkel.nl Testdag op 24 mei van 10:00 tot 17:00 bij Megastore Utrecht! Maak testritten in de buitenlucht of op onze indoor testbaan. Achteraf nog vragen over de e-bike? Leveranciers en experts zijn aanwezig om al je vragen te beantwoorden!

Maak een proefrit
Probeer meerdere e-bikes uit ons mega aanbod op de 400m lange indoor testbaan mét brug in Fietsenwinkel Utrecht. Zo kun je naast advies krijgen ook zelf meteen alle e-bikes vergelijken!
We zien je graag snel bij ons in de Megastore, de grootste indoor e-bike beleving van Nederland met meer dan 5.500m2 oppervlakte.
Veelgestelde vragen
Verkopen jullie ook niet-elektrische fietsen en kinderfietsen?
Nee, wij verkopen sinds 2020 uitsluitend elektrische fietsen. Door te specialiseren in e-bikes zijn we nog beter in staat om e-bike klanten goed te helpen. Zo trainen wij onze monteurs in elektrotechniek en onze verkopers in motorsystemen en accu’s. Zodra je de overstap maakt naar een e-bike staan we voor je klaar! We verkopen overigens ook elektrische mountainbikes en elektrische schoolfietsen.
Hoe weet ik of jullie een specifiek model in de winkel hebben?
De merken die in deze winkel staan zie je op deze pagina. Van deze merken hebben we een ruime collectie in de winkels staan, maar niet altijd ieder model uit de collectie. Dit kan je zien door op de product pagina van ieder specifiek model op de button "Showmodellen in de winkel" te klikken. Daarin staat aangegeven in welke je winkel(s) je deze kunt vinden.
Is het verplicht om een proefrit te maken om e-bikes te testen?
Nee, dat is niet verplicht. Maar we raden het wel aan. Zo kunnen we rekening houden met je komst en kunnen we je het best van dienst zijn. Plan je een proefrit op een specifieke e-bike en wij hebben die e-bike niet in de winkel staan? Dan proberen we je te bellen om dit te bespreken.
Hoe kom ik erachter of ik mijn bestelde e-bike al kan afhalen?
Je ontvangt van ons een e-mail zodra de e-bike klaar staat om af te halen. Ook indien de levertijd van uw e-bike onverhoopt wordt uitgesteld ontvangt, informeren we daarover per mail. Wacht dit dan rustig af. Indien je direct meer informatie over de levering wilt hebben, neem dan contact op met de winkel door te bellen of per mail.
Hoe kom ik erachter of mijn e-bike al is gerepareerd?
Heb je je fiets in reparatie in onze winkel? Bel ons dan of stuur een e-mail om te vragen naar de status van de reparatie. Staat de fiets in reparatie bij een servicepartner? Log dan in op mijn.fietsenwinkel.nl voor de status, of neem contact op via de contactgegevens van de winkel.
Kan ik zonder afspraak de winkel inlopen voor een reparatie?
Nee, onze werkplaatsen werken met een planning waarin het werk meerdere dagen of zelfs weken vooruit wordt gepland. Wanneer je een reparatie of onderhoudsbeurt wilt inplannen, kun je dat doen via mijn.fietsenwinkel.nl, waar je met je ordernummer en e-mailadres kunt inloggen en een service verzoek in te dienen. De monteur neemt vervolgens contact met je op om een afspraak in te plannen.
Ik kocht mijn e-bike ergens anders, kan ik deze toch laten repareren?
Dat kan. Wij hanteren een werkplaatstarief van 120,- per uur. Bel of mail de winkel om een afspraak te maken.
Hoe kan ik jullie het best bereiken?
Rechts bovenaan deze pagina staat het telefoonnummer en e-mailadres van de winkel. Bel gerust. Mocht je ons onverhoopt niet te pakken krijgen, stuur dan een e-mail. Doorgaans reageren wij binnen een dag. In het drukke seizoen (van maart t/m september) kan dat soms iets langer duren.